Handelsbetingelser

NemID ved betaling ?

Vi tilbyder MobilePay som betaling i vores webshop, så slipper du for alt besværet med NemID nøglekort og den slags, da MobilePay fungerer som en 2-faktor-betaling i sig selv.  

Besøg guiden HER  hvis du fremover vil undgå at skulle bruge NemID ved køb på nettet.

Som loven forskriver, hæver vi først pengene ved forsendelse af din bestilling. Det gælder både ved betaling med mobilpay og kreditkort.

 

Prisgaranti

Har du inden for de sidste 14 dage købt en vare, samme farve og størrelse, som nu er nedsat, er du velkommen til, at sende os en mail. Så refunderer vi differencen på din pris og udsalgsprisen. Skriv ordrenr. og hvilken vare, det gælder.

 

Returnering:

  • Ved brug af returlabel fra Mamelukken fratrækkkes 40 kr af dit returbeløb. 
  • Pakker skal sendes direkte til vores adresse med omdeling.
  • Du er selvfølgelig også velkommen til at komme forbi butikken med dine returvarer eller sende på en anden måde. 
  • HUSK at vedlægge ordrenr, og gem din kvittering fra indlevering ved pakkeshop.
  • Ikke afhentede pakker fratrækkes 50 kr inden refundering.

 

14 dages retur:

  • Fortrydelsesfristen udløber efter 14 dage gældende fra den dag, at pakken er klar til afhentning i pakkeshop. Det vil sige, at når du sender dine varer tilbage til os, så sender vi dine penge retur til dig til det kreditkort, som bestilingen er foretaget på. Har du betalt med Dankort bør du modtage pengene indenfor 1-3 arbejdsdage. Har du derimod benyttet Visa, Visa Electron eller MasterCard, kan der gå flere dage.
  • Hanger (prismærke) skal være monteret som ved modtagelse.
  • Vedlæg den medsendte pakkeseddel eller kopi af faktura, som du har modtaget på mail. (Du kan også logge på og finde den der)
  • For at udnytte fortrydelsesretten har du pligt til at returnere varen/varerne i samme stand, som den/de blev modtaget.  
  • Send pakken til Mamelukken, Adelgade 89, 8660 Skanderborg. HUSK at vedlægge ordrenr, og gem din kvittering fra indlevering.
  • Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse eller undlade at afhente pakken. Er det tilfældet, fratrækkes din refundering 50 kr til vores fragtomkostninger.

 

Bytte til anden vare.

  • Lav en ny bestilling. Send den anden vare retur, som beskrevet i afsnittet fortrydelsesret.


Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

  • Når du handler på Mamelukken.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller få et afslag på prisen, afhængig af den konkrete situation. Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger 40 kr.
  • Husk altid at vaske tøjet seperat til at starte med, i tilfælde af overskudsfarve.
  • Sammen med reklamationen bedes du oplyse, hvad problemet med varen er og vedlægge en kopi af faktura, som du har modtaget på mail.
  • Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for forsendelse. Medsend kontonr, så vi kan refundere dine fragtomkostninger.


Leveringstid og transport

  • Forsendelse af din pakkke sker med  GLS inden 24 timer på hverdage.

 

 


Fortrolighed
Vi behandler dine informationer fortroligt og videregiver således ikke e-mail adresser,.
Alle kreditkort/Dankort informationer indtastes i et sikkert miljø, krypteres med Transport Layer Security (TLS) og sendes i kodet form videre til PBS. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS. Der kan forekomme komplikationer ved bestilling med kunder, der stadig anvender Windows XP og/eller Internet Explorer 6, da de ikke understøtter TLS.


Der kan betales med følgende kort:
Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, Visa, Visa Electron og mobilpay. 

 

Klage

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til shop@mamelukken.dk, att: Inger. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.) Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Forbehold og ansvarsfraskrivelse
Mamelukken.dk tager forbehold for eventuelle tastefejl, korrekturfejl samt tekniske fejl.

 

Cookies - Hvad er cookies?
 

  • Cookies er små stykker data, som lagres på din computer, hvis du surfer rundt på nettet. De bruges f.eks. til at registrere din adfærd på hjemmesider, og til at huske dig næste gang, du besøger samme hjemmeside. En cookie er ikke farlig for din computer. Sådan anvender vi cookies på www.mamelukken.dk:
  • Hos Mamelukken anvender vi cookies på www.mamelukken.dk for at øge funktionaliteten på vores hjemmesiden. Vores cookies hjælper os derfor med at give dig så god en oplevelse som muligt, når du besøger vores hjemmeside. 


www.mamelukken.dk administreres af Mamelukken. Mamelukken bruger cookies, for at vi genkender dig, når du besøger vores hjemmeside. Derudover bruger vi HostedShops cookie-script til at sikre, om du bliver blevet informeret omkring hjemmesidens cookies, og undgå at du skal godkende vores brug af cookies hver gang, du bevæger dig ind på vores hjemmeside.
Vi anvender cookies for at få en optimal drift af vores hjemmeside.
Hvis du vil vide mere angående vores anvendelse af cookies, kontakt os på shop@mamelukken.dk

Ønsker at slette cookies?

Du kan  finde vejledninger til, hvordan du sletter dine cookies:

 

English
  • Mamelukken provides 14 days of withdrawal, valid from the day you receive your package. That is, when you ship your goods back to us, we'll send your money back to you to the credit card on which the order is made. Also applies to discounted goods. Hanger (price tag) must be mounted as at reception. Attach the enclosed package leaflet or copy of the invoice that you have received by mail. (You can also log in and find it there) You must incur the costs associated with returning the item in case of reprisals. In order to take advantage of the right of withdrawal, you are required to return the item / goods in the same condition as they were received. Mamelukken.dk returns the amount in question to the credit card the item was purchased through. If you have paid with Dankort, you should receive the money within 1-2 business days. However, if you have used Visa, Visa Electron or MasterCard, you can go up to 28 business days. We handle return items within 48 hours. Send the package to Mamelukken, Adelgade 89. 8660 Skanderborg Denmark.

 


Shipping prices in other countries:

• EU 150 d.kr (20€) 
Uden for EU, Grønland, Færøerne, Island: Rekommanderet Brev uden forsikring 140 kr.   250 kr PostNord Track and trace.

 

Switch to other item.

  • Make a new order. Return the other item as described in the cancellation section.

 

 

Confidentiality We treat your information confidentially and thus do not pass email addresses. All credit / Dankort information is entered in a secure environment, encrypted with Transport Layer Security (TLS) and transmitted in coded form to PBS. This means that unauthorized persons can not read your card number or other information during the transaction with PBS. There may be complications when ordering with customers who still use Windows XP and / or Internet Explorer 6 as they do not support TLS. Payment can be made with the following cards: Dankort, Visa / Dankort, MasterCard, Visa, Visa Electron.

 

Complaint If you want to complain about your purchase, please contact shop@mamelukken.dk to: Inger. If we fail to find a solution, you can file a complaint with the Competition and Consumer Agency Center for Complaints Solutions, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.) You can also use the EU Commission's online complaint portal, However, this will be mainly relevant if you are a consumer domiciled outside Denmark. You can find the complaint portal here: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Disclaimer and Disclaimer

 

Mamelukken.dk accepts any typo errors, correction errors, and technical errors.